Tepat detik 12.01 Tgh Malam Waktu Malaysia....Selamat Hari Lahir yang ke-31 to My Chinta Hati, Abang Saipol Barin Ramli Al-Hanif...Semoga Abang Dipanjangkan Umur dan Dimurahkan Rezki, Dipermudahkan Segala Urusan Dunia dan Akhirat, Dilindungi Allah Sentiasa, Diberi Kelapangan Masa dan Fikiran, Dijadikan Anak, Suami dan Ayah yang Soleh, Dipanjangkan Jodoh Bersama Isteri Tercinta dan Dilingkungkan dikalangan org-org yang beriman...Amin...InsyaAllah...I Love You Sooo Much My Honey Bunny....Wish could be there with you...
Khas buat Kekanda Terchenta....
Happy Birthday, sweetheart.
May I wish you this for all your years,
While we share a life together,
Through laughter and through tears.
Today you're another year older.
The years go by so fast.
We knew from the very first moment we met
That our true love we found would last.
So as I share this day with you,
Let's vow we'll never part.
You've given me strength and courage,
And I've given you my heart.
1 comment:
Allah selamatkan kamu,Allah selamatkan kamu,Allah selamatkan encik barin,Allah selamatkan kamu.
Post a Comment